Caputxeta Blanca

L'Esperit de Gósol. (Ruïnes de Santa Maria del Castell)

Aquest dissabte a la nit varem estar a Gósol, la primera idea era fer paisatge astronòmic amb el Pedraforca al darrera, però l'intensa llum de la lluna i l'absència de contaminació lumínica em van fer desistir de l'intent. No obstant em vaig emportar l'agradable sorpresa de "trobar-mi" unes ruïnes que no esperava, molt fotogèniques i amb la complicitat de la lluna quasi plena, ens varem posar a fer una sessió fotogràfica, com mes anava passant el temps, mes idees em venien al cap.
La foto que comparteixo avui n'és un exemple, dons amb la complicitat de la meva filla, a qui li dedico la foto perquè avui és el seu aniversari, vaig poder plasmar en una llarga exposició les diferents localitzacions que li anava indicant, amb molta paciència i amb la mesura de la llum ambiental, subexposada en un punt i amb 5 segons de llanterna enfocada a la seva cara per tal d'aconseguir un efecte de mig cos flotant, el resultat aquest cop es una mica diferent del que acostumo a fer, però m'ha semblat adequada per l'ocasió.
Canon 5D Mark II, Canon 17-40mm F/4.0L a 17mm, 120 segons a f/8.0, trípode i cable disparador i no te cap tipus de tractament.

Comentaris

  1. la teva imaginació és infinita!!!:-)
    Felicitats a tu per la foto i a la Laia pel seu aniversari!

    ResponElimina
  2. Molt bona Pere, ets un crack de la fotografia nocturna.
    A veure si un nit podem quedar amb en Sergi, i ens dones quatre consells per apendre a fer nocturnes.

    Salut

    ResponElimina
  3. Preciosa composición y divertimento, el resultado es divertidísimo.
    Un abrazo y feliz cumpleaños a tu hija.

    P.D.: Gracias por el traductor y ¡please! quita la publicidad.

    ResponElimina
  4. Hola,Pere:
    Espero que os ho passéssiu prou be.
    Un resultat, curiós i diferent.
    Encara que expliquis les coses, amb una mica de reserva, l'estona que vaig estar amb tu,
    em vaig adonar que, la fotografia acaba sent una joia per qui te prou-te imaginació,com tu,per aplicar la tècnica correcte,en el moment adequat si això s'ajunta amb una bona composició la fotografia acaba sent perfecte.
    Una abraçada i felicitats Laia,encara que sigui amb retard.

    ResponElimina
  5. És imaginativa.
    Amb un bon retard però moltes felicitats a la Laia !

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab