Remolí

Feia dies que tenia ganes de fer una circumpolar on per la llum i color no es pogués distingir massa si era de dia o de nit, simplement que el que ho determinés fos les traces deixades per les estrelles, be, aquest divendres passat, vaig veure com el cel es netejava de núvols i deixava entreveure que a una mica d'alçada hi hauria una atmosfera transparent, els ingredients necessaris per dur a terme el meu projecte.


En segons vaig determinar el lloc en qüestió i m'hi vaig dirigir ràpidament, l'enquadrament tenia que ser quelcom mes original que les "tradicionals" fotos de circumpolars sempre amb la Polar en un del terços superior, vaig decidir centrar-la, com si d'un remolí es tractes i gràcies a una llarga i única, exposició de 1.800 segons, donar vida i color al entorn que m'envoltava.
Fins i tot es varen afegir a "la festa" uns petit núvols alts, que emergien per sobres el Pirineu i van donar el toc càlid que trencava la fredor de la foto.

Canon 5D Mark II, Canon EF17-40mm f/4L USM, a 17mm. 1800 segons + 1800 segons de reducció de soroll a f/4 ISO 100 i trípode.

Comentaris

  1. Fantàstica !
    Veig que ja vas començar el cap de setmana de forma genial, fotogràficament parlant.
    Un petó

    ResponElimina
  2. És que ja no sé que comentar-te...fantàstica? excel.lent? ....no sé només dir-te que m'he enganxat a l'entrega setmanal i que ahir ja la vaig trobar a faltar!!!!
    Una meravella, Pere, com sempre, i cada vegada sorprenent!
    Bona setmana!

    ResponElimina
  3. La trobo extraordinària. Sobren les paraules.

    ResponElimina
  4. Si Mercè, aquella nit va estar un bon precedent de tot el que aniria passant, fotogràficament, poques fotos, molt poques, però eren les que volia ;-)
    Un petó.

    Montse, m'ha agradat això de l'entrega setmanal jajaja, ahir estava a Astúries. Gràcies per el teu suport!
    Un petó.

    Gràcies per passar RoGraJo, tens un bloc ple de bona musica, al menys a mi m'agrada! :)

    ResponElimina
  5. eperar una horeta, val la pena...
    abriga´t que per les nits ja fa rasca!!

    salut company!! la Polar de collons!!!

    ResponElimina
  6. Pere, si es que "dónde pones el ojo,pones la cámara" i fas una presiosa imatge.
    Amb ja tens,dues fans,enganxades a l'entrega setmanal.
    Salut, que fa fred i fotos,petons.

    ResponElimina
  7. Molt bona Pere, aixó de la Polar ho tinc pendent.
    Realment vas aconseguir el que volies, sembla de dia.

    Salut

    ResponElimina
  8. Hola Xavi!!
    Si que fa fred, i als cims encara mes jajaja, però també es el millor moment per fer fotos com la d'avui.

    Ja comptava amb tu Esther, espero donar-vos motius per seguir enganxades! ;-)
    Un petó.

    Si Jordi, aquest va estar un dels objectius d'aquella nit i el resultat va estar l'esperat, l'altre es mereix una nova entrada.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Cóm contrasta el moviment del cel amb la tranquilitat del paisatge! els nuvols van entrar fins el punt just. Molt bona Pere

    ResponElimina
  10. Hola Paco, quan de temps!!!
    Gràcies per passar!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab