Lloret 2.0

Com ja son molt dies sense poder fer cap sortida, avui us proposo una petita visita virtual a Lloret de Mar, concretament a la Cala de Sa Boadella.
Per ambientar-ho us diré que era un suau mati del mes de desembre, feia estona que estava al lloc i per les estrelles que es veien res feia presagiar que tindria una bonica sortida de sol.
Poc a poc una boirina es posava a l'horitzó i em vaig dir: "...ja puc tornar cap a casa, avui no faré res..."
Sort que m'hi vaig quedar doncs instants abans de la sortida, la boira que pensava que seria gruixuda i que taparia la sortida de sol es tornava de colors suaus i va deixar passar unes llums pastel que em varen permetre fotografiar aquest preciós indret sense gaires contrasts i amb una mica de color.
Un exemple del que tenia que ser un matí apagat, sense núvols ni color i que es va poder aprofitar bastant be.
No us recomano anar-hi per aquestes dates ja que el lloc es considerat una platja "naturista" i no crec que els fes gaire gràcia als banyistes veure-us amb les càmeres per allà. 8^)

Comentaris

  1. Ja arribara l'hivern per poder-hi anar quant els naturistes tindran fred. Hem quedo amb la segona, m'agraden aquests tipus de colors pastel i les fotos més plenes.

    Salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Bernat,
      Siii, ja arribarà l'hivern... ;-)
      A mi personalment m'agrada més la primera però celebro que la segona t'agradi igualment, per això n'he posat dos.
      Salut!

      Elimina
  2. Amb aquestes fotos s'entén que a la fotografia la defineixin com l'art de captarla llum.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ramon, la llum ho és tot en la fotografia i en aquest cas havia una bona llum, diferent però bona.
      Salut!

      Elimina
  3. Un bon exemple d'una bona i original sortida de Sol. Uns colors excel.lents !
    Salut, Pere !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep,
      Original original no ho és gaire, és un lloc molt visitat i molt trillat però el to càlid d'aquell matí era una bona oportunitat per fer quelcom interessant.
      Salut!!

      Elimina
  4. Dos fotos llenas de color y que muestran muy bien que, aunque el horizonte este tapado, se pueden dar casos de luces impresionantes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iker, luces impresionantes...uummm, nose, diria que diferentes, pero de vez en cuando no hacen falta estridencias para conseguir una foto agradable, la ultima entrada en tu blog es un buen ejemplo.
      Un saludo.

      Elimina
  5. Per un moment he pensat que havies penjat un vídeo !!

    Jo..després de mirar-les be les dues em quedo amb la primera...pels petits contratos i per les roques del primer pla !

    Prenc nota del lloc...tant per l'hivern com per l'estiu !..jeje..
    Un petó Pere!

    Carmina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carmina!

      Jo també em quedo amb la primera, mes o menys per lo mateix que tu, sobretot el primer pla.

      Jajaja, m'ha fet gràcia el teu comentari sobre "l'estiu" ;-) jeje

      Un petó.

      Elimina
  6. Un magnífico lugar Pere. Más aún contemplado con estas luces de ensueño.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Juan,
      Es un bonito lugar, de los muchos que "compartimos" y que debemos preservar ya que no siempre se valora lo que se tiene tan cerca y tan al alcance.
      Un abrazo!

      Elimina
  7. Un lloc preciós.
    Bé aprofitats aquests tons de l'alba.
    Salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Vicenç,
      Es un lloc molt recomanable, sobretot si hi vas fora de temporada i encara mes si hi estàs sol :-)
      Salut!

      Elimina
  8. Que vas tornar anar una altre dia???
    O va ser "aquell" dia de la "zona vip"?
    Per les llums em sembla aquell dia,però com ets cul inquiet, tot es posible :)
    M'agrada molt la composició de la primera desde la "zona vip" ;)
    Un petó i salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Esther,
      Evidentment està feta a la zona noble de Sa Boadella, la foto és d'arxiu, com saps no em puc moure gaire de moment i no et sabria dir si és d'aquells dies o d'altres cops que hi he tornat.
      El lloc és maco i és molt vist però si tens sort amb les llums pot ser més maco encara, un altre racó a preservar ;)
      Un petó.

      Elimina
  9. Per tenir les condicions que no feien presagiar res de bó vas aconseguir unes magnifiques fotos amb uns tons i uns colors fabulosos.
    Una mostra més de que a vegades a l'últim moment les condicions favorables es produeixen i que aquells que no han tingut paciència i la valentia d'anar malgrat la previsió o les condicions meteorològiques no haurien aconseguit mai aquesta imatge.

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Daniel,
      Si, la veritat es que em vaig emportar un bon botí, dies així cal aprofitar les condicions, no tot son cels plens de núvols amb colors de Mart, aquestes amb els colors suaus cada vegada m'agraden més, potser estic canviant els gustos :-)
      Salut!

      Elimina
  10. Quins colors, una llum ben màgica!!
    M'agraden les dues
    Salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jordi,
      Ja s'han acabat les vacances??
      Ens veiem aviat!
      Salut!!

      Elimina
    2. Si Pere, ja s'ha acabat.
      Dilluns a treballar!

      Elimina
    3. Doncs a prendre's-ho amb calma :-)

      Elimina
  11. Sort que vares tenir paciència doncs aquestes imatges s'ho valen.
    Totes dues tenen l' encís d'aquests tons preciosos i una atmosfera nítida i encantadora.
    un petó Pere!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mercè,
      M'alegra que t'agradin, al final si va estar un bon inici de dia.
      Un petó.

      Elimina
  12. Los gustos van cambiando...Pero hoy por hoy,para mí, ésta es una de las fotos más bonitas de la costa brava.
    No sabría decir exactamente por qué, pero no me canso de mirarla. Quizá por estos tonos suaves...quizá porque conozco el lugar y me gusta verlo sin gente, sin barcos... Una imagen tan limpia. Me encanta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta,
      He estat uns quants cops a Sa Boadella i mai l'he tornat a veure amb aquella suavitat de color i llum, em recorda una frase de l'Ansel Adams que diu: "De vegades sembla que arribi als llocs en el moment oportú per fer clic amb la càmera..."
      :-)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab