Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab

Fa alguns anys vaig poder complir un dels meus somnis principals, que era veure els baobabs de Madagascar a la avinguda dels baobabs aprop de Morondava, d'aquell viatge en va sortir una de les meves imatges "icòniques" del lloc, La Família Baobab que publico a continuació
i que ens mostra una de les típiques postes de sol en aquest famós indret amb una composició bastant acurada, tal com m'agraden.
Doncs bé, fa poc he estat per Botswana i un dels lloc que tenia al itinerari era la Illa de Kubu, un espai format per grans roques granítiques al mig dels Makadikadi Pans, també podria dir al mig del no res, doncs aquesta és la sensació que tens al dirigir-te a aquest lloc, sorra i pols per tot arreu, unes roderes que tens que seguir si o si perquè no hi ha alternativa... i finalment veus uns petits baobabs al horitzó però que es van fent grans a mida que t'hi vas acostant.
No són com els de Madagascar, son bastant més petits però no deixen indiferent a ningú i menys quan les llums acompanyen.
En un principi la meva idea era fotografiar-los amb la Via Làctia però desprès de fer una inspecció visual a tota la illa, no em vaig poder resistir a fotografiar-los a la posta de sol, el dia era totalment seré i que quedés el cel totalment taronja com la vegada anterior a Madagascar anava agafant força, ja que també era un lloc on havia molta pols en suspensió.
Finalment, uns núvols al horitzó per on s'amagava el sol varen deslluir una mica la foto que tenia pensada, una de les millors que vaig poder fer és aquesta, buscant com sempre una bona composició que, fins i tot, em recorda força a la que havia fet fa gairebé deu anys a Morondava, dos de grans, un de mitja i varis de petits, d'aquí surt el títol de la entrada: L'altra Família Baobab.
Espero que us agradi!

Comentaris

  1. Si que és preciosa Pere. La composició dels boababs amb el blau i taronja del cel fan una imatge molt bonica.
    Sembla mentida que ja faci 1O anys de la imatge icònica de Madagascar, buff quantes fotos meravelloses entre les dues experiències!
    Un petó Pere

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mercè!
      Creuar el Kalahari i els Pans per anar a aquest lloc resulta tota una aventura, la sort de tenir o no tenir un bon cel ja és una altra qüestió, em conformo amb la experiència i en poder fer una nova entrada al bloc desprès de tant de temps...
      També m'agradaria tornar a Madagascar ben aviat ;-)
      Moltes gràcies i un petó!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència