Doll d’aigua

Cada cop m’agrada mes l’obra de l’Ansel Adams, fotògraf nord-americà, especialitzat en natura, amb uns blancs i negres molt potents, dons be, des de la distancia, tant en temps com en situació volia dedicar-li aquesta imatge com a tribut per el seu treball.
Feta sota la pluja, ja quan vaig sortir de casa, acompanyat amb la meva filla ens plovia i la pluja ens va acompanyar durant tota la sessió, però a la vegada ens va permetre fer unes fotos que en una situació de llum normal no tindrien la riquesa de detall i gama tonal com la que varem poder captar.
Canon 5D Mark II, Canon 17-40mm. F/4 L a 31mm. , 15 segons a f/22 ISO 50, filtre ND8, trípode i cable disparador.

Comentaris

  1. Hola Pere, no he pogut evitar la temptació de venir al blog tot i que ja he comentat la foto en el Flickr, m'agrada llegir el teu comentari. Voldria afegir al que he escrit, que estic d'acord amb la riquesa de detalls i la gama de tons i, malgrat no he vist la foto en color, realment em costa de imaginar gaudint d'aquesta.
    M'agrada molt !
    Un petó

    ResponElimina
  2. Molt bona, company, molt bona... És teva o del mateix Ansel Adams?
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Gràcies Mercè!!
    Les fotos en aquest lloc tenen un preu si les vols especials, aquest es el temps, tant en aquesta com la de mes amunt.
    Un petó.

    Pepet, es meva!!!
    Ja m'agradaria que s'assembles a la meitat de una de l'Ansel ja.
    Salutacions.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab