Raig de Vida

Com no podia ser d’una altra manera, ahir al matí vaig tornar al Cabrerés, a primera hora.. gaudint de uns paisatges emboirats i molt pictòrics, però el veritable objectiu de la meva excursió era poder seguir el rierol que desemboca al pantà de Sau, en la denominada ruta de les gorgues, plena de vistes impressionants, algunes fins i tot semblen d’un altre país.. mes tropical .. mes selvàtic.
La foto d’avui es buscada, com l’altre dia estava plovent, em vaig imaginar com seria amb la llum del sol directe sobre l’aigua, però mentre els rajos de sol s’anaven acostant al salt, va il•luminar aquestes herbes verdes i me va cridar poderosament l’atenció i em vaig decidir a fer-les protagonistes de la foto... amb un filtre de densitat neutre de 10 passos (ND110) vaig poder baixar la velocitat fins a 20 segons, per tal de donar un toc sedós e irreal a l’aigua, amb un de tres passos hagués estat impossible donat la duresa i concentració de la llum solar.
Canon 5D Mark II, Canon 70-200mm. F/2.8 L IS a 78mm. , 20 segons a f/5.6 ISO 100, filtre ND110, trípode i cable disparador.

Comentaris

  1. És una imatge que sedueix; la composició, l'efecte de l'aigua, aquesta taca d'herba que atrau la mirada que es voldria quedar en les línees tan ben dibuixades de l'aigua, el reflex a la bassa, i l'equilibri de la llum que has captat..., és perfecte. Felicitats artista !
    Un petó

    ResponElimina
  2. empetiteixo cada vegada que veig les teves fotos...:-) ets un mestre!

    ResponElimina
  3. Mercè, com ja t'he comentat en la foto en b/n, en aquest lloc es difícil fer el que vols.. fotogràficament... dons estas totalment condicionat per la llum i aquí tant sols vaig tenir premi a l'espera :)
    Un petó.

    Montse, me faràs quedar vermell ;-)
    Gràcies per els elogis!!
    Un petó.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab