Digital foto nº 110 - Abril-2010 Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de març 26, 2010 He tingut l'alegria de veure publicat uns dels meus macros de la Glasswing (Greta oto) a doble pàgina en el Digital Foto del mes d'Abril de 2010. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Llorenç Esteve27 de març del 2010, a les 12:25Felicitats, els macros son una de les teves debilitats, pero tal com et surten no m'extranya.ResponEliminaRespostesResponAnònim27 de març del 2010, a les 13:28Felicidades Pere!!,bien merecida esa publicación, por tu gran trabajo fotografico.ResponEliminaRespostesResponMontse27 de març del 2010, a les 19:37Ei Pere!!! Moltes felicitats! me n'alegro molt per tu! Demà mateix compraré la revista!!!GironinaResponEliminaRespostesResponMercè27 de març del 2010, a les 22:53M’ha fet molta il•lusió. Mereixes aquesta publicació, per aquesta foto i moltes més. Estic orgullosa del meu amic !Un petóResponEliminaRespostesResponPere Soler28 de març del 2010, a les 21:53Si Llorenç, no ho puc evitar, encara que darrerament estic ampliant una mica mes l'horitzó fotogràfic ;-)Gràcies Raimon!!Ei Montse!!A aquest pas es quedaran buits els kiosks ;-)I a mi compartir-ho amb tu Mercè, gràcies per estar sempre al meu costat.Un petó.ResponEliminaRespostesResponArkaitz Morales29 de març del 2010, a les 10:33Felicidades Pere!La foto estupenda, no me extraña que la publiquen!!Un fuerte abrazo!ResponEliminaRespostesResponJuan Calderón5 d’abril del 2010, a les 16:45Moltes felicitats Pere.ResponEliminaRespostesResponSergi Monsegur12 d’abril del 2010, a les 7:47Enhorabona Pere! Te una pinta magnifica, a mes a doble fulla ;-)ResponEliminaRespostesResponJeMóN21 d’abril del 2010, a les 21:18 Felicidades preciosa foto.SaludosResponEliminaRespostesResponAfegeix un comentariCarrega'n més... Publica un comentari a l'entrada
Felicitats, els macros son una de les teves debilitats, pero tal com et surten no m'extranya.
ResponEliminaFelicidades Pere!!,bien merecida esa publicación, por tu gran trabajo fotografico.
ResponEliminaEi Pere!!! Moltes felicitats! me n'alegro molt per tu! Demà mateix compraré la revista!!!
ResponEliminaGironina
M’ha fet molta il•lusió. Mereixes aquesta publicació, per aquesta foto i moltes més. Estic orgullosa del meu amic !
ResponEliminaUn petó
Si Llorenç, no ho puc evitar, encara que darrerament estic ampliant una mica mes l'horitzó fotogràfic ;-)
ResponEliminaGràcies Raimon!!
Ei Montse!!
A aquest pas es quedaran buits els kiosks ;-)
I a mi compartir-ho amb tu Mercè, gràcies per estar sempre al meu costat.
Un petó.
Felicidades Pere!
ResponEliminaLa foto estupenda, no me extraña que la publiquen!!
Un fuerte abrazo!
Moltes felicitats Pere.
ResponEliminaEnhorabona Pere! Te una pinta magnifica, a mes a doble fulla ;-)
ResponEliminaFelicidades preciosa foto.
ResponEliminaSaludos