Dragò de cua plana...

.. de Madagascar.. clar!!
Nom científic Uroplatus henkeli, una de les moltes especies de geckos que habiten a l'illa, aquest malauradament el vaig immortalitzar en captivitat, en una zona que per temperatura i habitat volia reproduir les condicions climàtiques de la zona selvàtica i humida on viuen.

Son nocturns i de dia es camuflen i es queden immòbils, el que fa que siguin molt dificils de veure. Son tremendament territorials, per tant si els volem tenir en captivitat serà convenient de posar els mascles separats per evitar disputes. Tant era la foscor on estava aquest exemplar que vaig tenir molts problemes per poder enfocar, dons en automàtic no ho feia i en manual em faltava llum, al final i gràcies al flash extern i la llum de pre-enfoc, vaig poder fer-li un parell de retrats.
Espero que us agradi.

Comentaris

  1. A mi el bitxo , especialment no m'agrada gens :-) i no saber fer fotos tan bones com les teves tampoc!!!! :-)))))))))

    ResponElimina
  2. Hola Pere,
    Realment t'ha quedat molt bé. Em sorgeixen varis dubtes: Era un terrari i ho vas fer a traves del vidre? Et van deixar fer servir flash sense posar pegues?

    Un lloc aquest, Madagascar, al que s'hi haurà d'anar. Té moltíssimes possibilitats fotogràfiques!

    ResponElimina
  3. Montse, ets un sol!!! :)

    Daniel, aquesta no es pas de Madagascar, hi vaig anar al setembre i l'entrada es del agost, la foto està feta apoiant-me en un pared en un terrari, sense flash i amb sort, dons estava molt fosc.
    Madagascar segur que t'agradaria!

    Gràcies als dos per passar!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab