Ja es primavera...


El macro es una de les meves grans passions fotogràfiques, va estar el meu començament com a fotògraf, el que va motivar les meves primeres sortides a buscar bitxets, el que m’ha donat mes satisfaccions i reconeixements,  en definitiva, el que me va tornar a enganxar a aquest mon.. desprès que una curta etapa amb una compacta digital me fes avorrir completament la fotografia.
He volgut posar aquesta entrada com a introducció a les primeres fotos macro que he fet aquest any, ha estat a Castelló com no, al papallonari!
I, en aquesta ocasió es una Ismenius longwing (Heliconius ismenius), una de les mes trempades en néixer i que ha alegrat un trist matí en quan a color, dons fora a caigut un bon xàfec, però amb un breu instant de sol, tot el papallonari s’ha activat i he pogut fer unes quantes fotos interessant, com la mostra que pujo avui, espero que us agradi.

Canon 5D Mark II, Canon EF100mm f/2.8L Macro IS USM , 1/100 a f/8.0 ISO 100 i trípode.

Comentaris

  1. La primera papallona del Racó dels teus somnis. És ben bonica i la foto també m'agrada molt, tal com l'has captat i composada, els tons i la subtilesa del fons.
    Vas fent una racó molt interesant i inspirador, Felicitats !!!
    Un petó

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab