Monumento Natural de Barruecos

Ja fa unes setmanes que vaig estar a Extremadura, un dels meus objectius era anar al Monument Nacional de Barruecos, de on es aquesta foto, un lloc que feia temps que me tenia molt engrescat i la veritat, no em va decebre, mes al contrari, em va agradar molt, tot i l’enorme complicació compositiva, dons hi han molts elements al lloc i aïllar-ne algun de vegades no era tarea fàcil.
Suposo que hi ha un abans i un desprès d’aquest viatge, jo ho veig a les meves fotos, tot i estar unes quantes setmanes “perdut” compositivament, penso que al final he trobat el que buscava, paisatgísticament parlant i que es no seguir les regles, conèixer-les si, però per trencar-les i “crear”.. no fotografiar.. el camí que em queda es llarg, però pas a pas...

Canon 5D Mark II, Canon EF17-40mm f/4L USM, a 26mm, 1/6 a f/8 ISO 100 i trípode.

Comentaris

  1. D'entrada he gaudit de la imatge, aquests tons blaus destaquen sobre la forma de les roques, aquesta primera si que és important per la composició però les del fons deixen de tenir importància pel que fa al detall.
    Després he pensat en el fet de trencar regles, perquè no, crec que és més important com ens sentim una vegada decidida la imatge i no modificar-la després per ajustar-se a "les regles".
    Un petó Pere !

    ResponElimina
  2. És el que he volgut dir-te a Flickr, explicat per tu mateix.
    Alguna cosa has trasgredit, per a ser capaç de crear. Has arrivat a un molt bon punt, crec.
    A partir d´aquí el que ens facis sentir en cada creació, es cosa teva ;-)... Endevant !!

    ResponElimina
  3. Mercè, ho has entès tal com jo ho veig, si ningú hagués trencat mai les regles, estaríem fen tots la mateixa fotografia...
    Un petó.

    Gràcies per passar-te Maria Rosa, cel·lebro que t'agradi el canvi.
    Un petó.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab