Number One

Ahir tocava macro, vaig sortir amb l'idea de fer quelcom diferent, mes innovador.. en un mon en que ja està tot inventat, dons desprès d'unes quantes papallones i flors, la natura me va regalar amb aquesta visió, 7 ous de papallona, correctament posat formant el número 1, quina lectura te aquest fet?? .. que les papallones saben de números??? ... no, només que la natura es capritxosa, espero que us sorprengui tant com m'ho va fer a mi quan ho vaig veure. :)
Canon 5D Mark II, Sigma 180mm DG f/3.5 macro, 1/200 seg.  a f/8 ISO 100.

Comentaris

  1. Doncs si que sorprèn Pere! La mare natura et va deixar un bon reconeixement ;-) Felicitats com sempre!

    ResponElimina
  2. Molt bonica,Pere.
    M'agrada en gran,per que s'aprecia més el detall.

    Com dic sempre: "La fotografía es una joya, que solo la ve quién tiene ojos para apreciarla".

    Si es que la bellesa,també la podem trovar en les coses més petites i humils.
    Salutacions.

    ResponElimina
  3. Això és el que m'entusiasme del macro, poder trobar imatges fantàstiques canviant les dimensions o treien un detall fora del seu context.
    Felicitats per la composició !

    ResponElimina
  4. Va estar una sort veure aquests ous Montse, buscava papallones i vaig trobar ous, donem-ho per bo :))
    Un petó.

    Esther, les coses petites tenen molta bellesa, el que passa es que els nostres ulls no son "macro" i fins que ens les ensenyen en gran no podem apreciar-ho, gràcies per la visita.
    Un petó.

    Mercè, si! un detall i venint de Tu, que ets detallista per naturalesa es tot un elogi.
    Un petó.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cova del Bisbe

IMATGES QUE INSPIREN - Una nova experiència

Història d'una Fotografia: L'altra Família Baobab